Shop Mobile More Submit  Join Login
:confused: by iDJPanda :confused: by iDJPanda
I need to stop changing this title... :stare:

This guy is stumped about what he's thinking about.

Or he's LOST!

I'm not sure if the title should be 'huh' or 'lost'. Tell me what you think in the comments. :la:

This is for a contest hosted here: fav.me/d6e079w

I know I'm not gonna win. But I wanted to try with something. :dummy:

Good luck to everybody else who entered. c:

I just noticed dA doesn't have a emote like this. DA Y U NO HAS A PONDERING EMOTE??

I just noticed that most of my emotes are blue. O_O

I guess I'm attracted to that color. xD
Add a Comment:
 
:iconcjsmileyz:
CJSmileyz Featured By Owner Dec 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
Lol xD
Reply
:icongolermangfx:
golermanGFX Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
:confused:
Reply
:iconmafiavamp:
MafiaVamp Featured By Owner Oct 16, 2013
The expression is great! I think this is the best static version of thinking/ confusion I've seen so far!
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Oct 16, 2013  Student General Artist
Thank you so much! :tighthug:
Reply
:iconsoycrisps:
SoyCrisps Featured By Owner Sep 16, 2013
:hmm:
Reply
:iconviolet-the-eevee:
Violet-the-Eevee Featured By Owner Aug 29, 2013   Digital Artist
o.o This is in the dA media, Luckyyy. :U
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 30, 2013  Student General Artist

O.O

 

WOA.

 

I DIDNT EVEN KNOW THAT> AJDKSHA

 

all emotes are added there but only some make it to that first page.

Reply
:iconviolet-the-eevee:
Violet-the-Eevee Featured By Owner Aug 30, 2013   Digital Artist
XD
Reply
:iconjamato-sun:
Jamato-sUn Featured By Owner Aug 19, 2013
aww, dat face ^__^
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 19, 2013  Student General Artist
:giggle:
Reply
:iconcookiemagik:
CookiemagiK Featured By Owner Aug 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
I like the shading of the emote. Clean and simple :D It really puts more focus on the expression
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 15, 2013  Student General Artist

Thank you!! :love:

 

ahfjkahfakjfhsaj.  I feel like a fanboy (is there even such thing? xD).

 

But getting a critique from you is a honor! I'm like all happy inside now. :aww:

 

Thank youuuuu!! :tighthug:

 

you're amazing.

Reply
:iconsilverhammer:
silverhammer Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
This little dude is so me :giggle:
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

:giggle:

 

That's how I felt before I came up with the idea for this emote! xD

Reply
:iconsilverhammer:
silverhammer Featured By Owner Aug 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconwaluigi-prower:
Waluigi-Prower Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Do we not have a pondering emote? :iconponderplz:

:paranoid:
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

Not that I know of. I know there is a :confused: emote though. :D

Reply
:iconwaluigi-prower:
Waluigi-Prower Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
You should check the name of that plz I used. :paranoid:
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

Oh. I know...

 

I meant in the dA legend. xD

Reply
:iconwaluigi-prower:
Waluigi-Prower Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ahh. Well, with the fancy new Add Media thingy acting essentially like the fabled Emoticon Dictionary, I think that :ponder:  can function good enough for the legend to thankfully not be such an impasse for custom emote users anymore.
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist
:facepalm:

I totally forgot about that. 

I tried I see if my emote was there but it wasn't. :noes:
Reply
:iconwaluigi-prower:
Waluigi-Prower Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, usually it takes new emotes a while to show up on a search.
Reply
:icondragondoodle:
dragondoodle Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
I think "Huh" Works :nod:
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist
So 'huh' or 'confused'?
Reply
:icondragondoodle:
dragondoodle Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
Confused is good :nod:
Reply
:iconiamoret:
iAmoret Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Photographer
I LOVEEEE ITT!  :lovesquee:

You're so gonna win
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

Thank you! :love:

 

Pfft. Lies. Did you see those other entries!?!? > n <

Reply
:iconiamoret:
iAmoret Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Photographer
Yes I did- I hold my point.
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist
Thank you Amoret. :heart:
Reply
:iconiamoret:
iAmoret Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist Photographer
:hug:
Reply
:iconeffervescentish:
Effervescentish Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
that is the perfect expression omg
there is this emote though :baffled: although it's not really pondering, it's just really confused lol
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

Thank you! :love:

 

`CookiemagiK :la: that man is amazing on so many levels of amazing. ; - ;

 

Yeah. Super confused. xD

 

I was just going for slightly confused.

Reply
:iconeffervescentish:
Effervescentish Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah no prob :D

Ikr? I'm so sad he doesn't make as many emotes as he did before Crying 

the slightly confused totally came across there, it's perf man
Reply
:iconidjpanda:
iDJPanda Featured By Owner Aug 14, 2013  Student General Artist

Yeah. I WANT HIM BACK. And if he responds to the comment on his wall from me. I think i'll melt into a puddle of happiness. XDD

 

Thank you! :love:

Reply
:iconeffervescentish:
Effervescentish Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
Haha, yeah he's pretty fabulous :happybounce: 

no problem :hoLA: 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 14, 2013
Image Size
229 bytes
Resolution
15×28
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,178
Favourites
135 (who?)
Comments
35
Downloads
12
×